say bye to exam



Tamat lahh sudah exam. yeahh :D Assalamualaikum semua. exam sudah habis. and i'm free ! 2 mggu cuti tak tau nak pegi mne. bru dlm perancangan :o untung lahh spe pegi jalan-2. jeles wehh. 

Paper 1 sains, susah gila. soalan mencabar otak. sama lah dgn agama. ujian 1 dpt 4A 4B. kali ni aku tak tau la dpat brpe. aku harap dapat la dlm 3 or 4 A. tpi tu ar tgk paper 1 sains punya result. teruk -.-' malu nak ckp. haha. doa kan aku dpt byk A utk subjek teras. tau2 ? Amin :)

8 Jun 2012 - aku turun penang. dgn budak2 koop. of course adek kesayangan aku yg comel tu ada. HAHA. paling tak suka. pgws pss ada sekali. dear ex, pls jgn pergi. lu buat semak serius aku ckp. k gurau je. serius la sgt. bru dlam perancangan nak pegi lostworld. lama ohh tak pergi sana. rindu kau air. *mcm tak prnh tgk air* -.-' 

Ahh bebas. k gua single :/ haha. tak sdey pon. psal aku yang mintak break *jujur ni* aku ade sbb kukuh k. korang tak caya ? kesah aku ? lol. k nak masuk maghrib dah ni. bye. Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment