Beauty ! :D


Hello !! :D k happy semua ? jom dgr story aku. hrmm... korang tengok gmbr tu kan-3 ? aku beli contact lens tpi sekarang dengar byk cerita pasal pakai contact lens nan t buta. korang ada dgr tak ? ngeri !! tapi bila aku dah baca entry ni rasa lega sikit :) hee bru selesa pakai. tapi nan t nak beli yang zombie punya ! boooooommm ! takut tak :p nan t lya serang rumah korang ! jgn terkejot tau. k guraw je --'

Contact lens lya warna hijau ! cantek tak ? :D murah je pun. tapi klau yang ada power tu mahal sikit. dalam RM100. mahal sikit ke ? -,- haha suke hati kome lerr (: boleh la buat entry mentang2 la cuti 1 week kan. tadi bru kuar gi jj. byk la jgk geng rapat setia. ape ape pun happy sangat ! sangat ? boleh laa.. hee. gedikk ehh kite ni :p bior la. sekali sekala kan ? watlekk 

Isnin ni ! nak kuar gi pizza. yeyeye ! org paling tak sabar la ni en -,- ( biar la asl aku bahagia ) khamis pulak balik kmpg kedah. kita nak main piano ! lalalala. haha. k I'm hyper ! xD lama dah tak cenggini. happy sorang-2. kehkehkeh. ehh kite tak gila ok !? kite just hyyyyppperr ! btw blog aku dah ada perubahan sikit kan ? header, nama blog. suka tak ? klau kau tak suka godai --'

Ehhh ada hantu blkg awakk !! k guraw je. tak tau nak kisah ape lagi lerr. kbaii. Assalamualaikum :D

p/s : I'm hyper xD

No comments:

Post a Comment