Entah lahh


Hey ! comel tak aku ? hihi. jelly ke ? mwahha :3 don't be jeles k. aku tau aku tak secantek dan se'hot' korang. sory gambar goyang sikit. Lol. haha. ini lah muka budak yang nak kongsi cerita dengan korang :) first aku nak cerita psl sorang budak ni. kejar hot bhaii. series aku pun tak sangka. 


#sory klau ada yang terasa. korang baca dia mcm kejar hot kan ? ape lah best sangat hot tu pun aku tak tau. nanti masuk kubur juga. sokayy up to you la kan. btw aku ksian jaa tgk lu. dok kejar hot tapi tak dpt an ? dapat kawan hot pun bangga. setakat hot pljran entah kemana baik tak pyh. kakak aku ni sehati dgn aku. anti budak hot :)

Comel tak kakak kite. tehhee. jyeahh. macam kite lettuw :p

Okay la. itu je yang aku nak cerita nye pun. I miss my MDS. huhu. see you in monday k ? stay alive stay strong. aku tak tau nak cakap apa dah -,-' kbaii. Assalamualaikum :)

p/s : MDS 

No comments:

Post a Comment